2014-12-31

Gott nytt stickår 2015!

Summering? Vad jag minns så har jag stickat mycket, på tåg, bussar, i flygplan och hemma, men så många stickcaféer har det inte blivit. Dels för att Helylle slog igen :-( och dels pga av att jobbet och jobbresorna tagit mig till andra ställen just de dagar det har varit café. Men året slutade i alla fall med ett stickin på Espresso House i Kristianstad. Trevligt! Under året har jag skaffat mig en tumblr där jag lägger ut mina färdiga alster. Inför 2015 har jag en massa saker jag vill göra Haukelikoftan t ex och en massa annat kul! Det blir en mössa först, startar den imorgon, i kväll blir det fest! Det sista jag gjort i år är en hundtröja, en tröja till mig och ett par grytlappar till gåbortpresent ikväll. Gott nytt år!
Vi ses nästa år! 
Länk till min tumblr http://fardig.tumblr.com


2 kommentarer:

Heidi sa...

Grytlappar i två-färgsstickat - den idéen knycker jag nog av dig:)

god fortsättning på det nya året:)

Kristina H sa...

Tack Heidi, kul att du gillar grytlapparna. Gott nytt du med!