2013-10-01

I väntan på West

Dan före dan före dan före stickaredan kan jag inte hålla emot längre. Nåt nytt? Ja! Trendigt? Ja, det är boot toppers igen, denna gången med inspiration från Muhu.
Har ni sett Gudrun Sjödéns nya kollektion? just det Muhu, jag som ville vara först, nåja, mina kommer inte att se ut som Gudruns. Mina ekbarkmuddar är klara ska bara tvätta dem, hoppas på att de mjuknar betydligt.
Nu väntar jag på Stephens sista ledtråd och under tiden stickar jag på gamla tråkiga koftor och sjalar tills jag nästan somnar och börjar på nya stickningar. Klokt? Nej! Och på torsdag blir det stickcafe med nystart av ett näverprojekt. 

3 kommentarer:

Karen sa...

Åh jeg glæder mig til se Gudrun S's katalog fra Muhu! Har meldt mig til en dansk strikketur til Estland til næste forsommer, og et besøg på Muhu er inkl. Det bliver mmeget spændende. Har du været på Muhu?

Karen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kristina H sa...

Jag var i Estland i somras och på Muhu men bara på privat ferie. Rekommenderas!