2006-02-01

Back again!

Puh, utan Internet sen i torsdags, nu är jag på banan igen. Fick rätt mycket tid till stickning, kul!Några muddar har blivit klara och min Clapotis i multifärgat Kaunigarn är klar, ska fota den snarast, den är jättemjuk och blev verkligt trevlig. Sen har jag hunnit börja på en sjal "Leaves & flowers shawl" i entrådigt vitt Kaunigarn, men har bara stickat ca 15 centimeter. Idag tog tjänsten mig till Malmö stadsbibliotek och i en paus hann jag kolla upp hyllan med stickböcker, det fanns inte mycket på den. Men det är nog utlånat för när jag söker i deras katalog har de en hel del. Tråkigt för mig att så få böcker fanns på hyllan men roligt att ni stickerskor i Malmö lånar mycket. Jag får väl beställa det som jag tror är bra, det kommer ju till mitt eget bibliotek i sinom tid. Tågresan gick snabbt med stickning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättetjusiga
/Annika i Lund

p.s. Upptäkte att jag nog kan skicka kommentarer direkt här!!!:)