2012-01-03

UFO-killer på 12under12under2012

Jag har utmanat mig själv, jag ska bli ordentlig! Dvs ska avsluta 12 UFOn under 2012. Med ambitionsnivån på topp startar jag med att försöka avsluta min spedetröja under januari. Nej, inte försöka utan den ska bli klar även om jag får sitta uppe hela nätterna med värkande ögon och sönderstuckna fingertoppar (den ska ju dekoreras också). Vem har sagt att det ska vara roligt att sticka, man gör det ju för att visa sig duktig och verka präktigare än man är.

Sen finns det mer på kö för en ännu präktigare image. Jag har inte mer än 7 pågående projekt på Ravely! men jag vet att det finns mer i korgarna och påsarna och lådorna. Det ska letas fram och sorteras:

  1. repa upp, kan bli nåt bättre
  2. släng direkt
  3. hamna i kön till 12under12under2012

Förmodar att ni med spänning kommer att följa min framfart i korgar, lådor, påsar och på bloggar.

Tack Eva Sinding för initiativet och för att du håller ut även år två för sådana fegisar som jag som måste gå och gruva sig ett helt år innan dom kan bestämma sig för att vara med.

Inga kommentarer: