2006-11-07

Ett år som bloggare

Ja, det är ett helt år sedan som jag började skriva. Det har varit jätteroligt särskilt när jag har fått kommentarer och mail det har blivit flera trevliga kontakter t o m av en amerikanska som inte förstår vad jag skriver men som går in och tittar på mina bilder. De senaste dagarna har jag inte stickat, har varit i Amsterdam, tog inte med någon stickning. Man får inte sticka på flyget, dessa livsfarliga vapen kan ju användas till vad som helst. Ångrade mig särskilt vid hemresan när vi fick vänta rätt länge på flygplatsen. Jag har däremot haft en del planeringstid och nu är det mycket som pockar på att bli stickat. Passade på att läsa slut Yarn harlot av Stephanie Pearl-Mcphee, lite blandade stickkåserier, flera riktigt bra, hon bloggar också. Hittade en garnaffär i Amsterdam men den var stängd, verkade ganska trevlig från utsidan, nästa gång... men det fanns så mycket annat att se fina museer, härliga stadsmiljöer och god mat. Riktigt mysigt med höstsemester. Åter till stickorna så det finns något nytt att blogga om!

Inga kommentarer: