2010-01-29

Award - tack till Bollebygdbo

Har sett lite bloggfolk som fått awards på senaste tiden, så jag är jätteglad att jag också fick en. Alltid roligt!


Tack till Bollebygdsbo som skickade den till mig.


Så här går det till:
*kopiera awarden från givarens blogg - det har jag gjort
*länka personen som du fått den av - har jag också gjort här ovan
*berätta sju intressanta saker om dig själv - ska jag göra nedanför
*välj sju bloggar som du vill ge den till - svårt men ska försöka göra det på ett bra sätt
*länka till dem - länkarna finns till vänster på bloggen
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.



Ni som läser min blogg vet ju redan ganska mycket om mig, så vi får väl se hur intressant det här blir:

  1. När jag gjorde ett test när jag sökte jobb fick jag jättehögt på kreativitet, för högt! Jag berättade då att jag försökte få ut det privat för att inte vara för mycket idéspruta på jobbet. Vet inte om jag lyckas, kanske skulle jobba mer privat med att behärska min kreativitet.
  2. Jag stickade klänningen som jag hade på mig på studenten, Hönsestrikk.
  3. Jag har 4 röda strumpstickor 3,25 mm som jag har köpt i Californien 1978 (det vara bara 4 från början).
  4. Ull är mitt absoluta favoritmaterial till stickat.
  5. När jag ska shoppa kläder fastnar jag alltid bland det stickade fast jag oftast inte köper något. 
  6. Jag har alltid pulsvärmare på mig när temperaturen tillåter det.
  7. Jag köper mer garn än jag stickar upp.
Så var det dags att skicka vidare, här är mina kreativa bloggare, några som jag skickar till har redan fått:
  • Stickigt Humör som säkert inte har tid med detta nu
  • Fröken Elsa där kan man snacka om kreativitet
  • Maria som har så många olika intressen
  • Blyga killen, är det inte dags att han kommer ut nu?
  • Helylleeva som jag alltid har så mycket nya ideérsnack med
  • Annika, men hon har redan fått den.
  • Dödergök som också har fått den.
Här är en liten vinterhälsning från min trädgårdstupp. den fryser nog nu vi har -15.

Inga kommentarer: