2011-02-27

Hur går det då?

Både och!
:-) Har avslutat en sjal till Helyllebutiken, mer info senare när mönstret är klart.
:-) Har mindre än hälften kvar på min Shale.
:-) Har stickat klart ännu en babymössa, en getingrandig liten söt sak.
:-) Har hittills stickat 27,5 cm på min spedetröja.

:-( Alla trådar kvar att fästa på två babymössor.

:-( Inte ens tittat åt mina halvfärdiga knästrumpor.
:-(( Startat en ny sjal, en Ulmus i isländskt entrådigt Einband, rött och svart.
De var ju meningen att jag skulle sticka undan lite så att jag kan börja på en ny kofta. Fast det är klart jag behöver ju några saker på gång annars funkar ju inte mitt stickliv så bra.

Kämpar på med mina avslutningar till Wallander (just nu) och en helg av ganska tråkig skidsport, dubbeljakten idag gick an.

Inga kommentarer: