2011-06-12

WWKIPD med förhinder

Har faktiskt inte hunnit tänka på att sticka offentligt trots att jag varit ledig sen i onsdags (det är lördag idag). Det har varit helt andra prioriteringar som gällt dessa dagar. Igår fredag firade vi yngsta dottern som slutar gymnasiet och som en extra bonus fick vi åka till Lund och fira en annan flicka i torsdags kväll. Idag konstaterade vi att det tar många dagar att förbereda en rolig fest med mycket mat och dryck och presenter men att det går snabbt att städa undan. Festföremålet är i alla fall mycket nöjd med vädret, firande, presenter och glad att skolan är slut, planer för höst och sommar finns dessutom. Jag lyckades stjäla mig till en stickstund i bilen till Lund i torsdags och idag har jag stickat lite i solen och somnat med sticket i soffan i kväll.  Fick förresten nytta av en hel del av mina sjalar igår kväll i partytältet då de fick värma ett antal gäster, tror att alla sjalarna blev kvar fast det fanns spekulanter...
Lyssnar på Knausgårds Min kamp, den rekommenderas, vill lägga mer tid på den i solstolen. Äntligen något riktigt intressant som Elib erbjuder som lån. Vill bara att det ska kunna strömma direkt i telefonen.

Inga kommentarer: